Go Back   OC3D Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 97
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: GROUCHY








Forum: Project Logs 26-02-13, 02:20 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
yeah i know i am trying i just liked the idea...

yeah i know i am trying i just liked the idea having a 140 rad at the back too thats all bud it will be tidy when im done and hence why i have used no angle fittings just barbs and anti kink coil to...
Forum: Project Logs 26-02-13, 02:06 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
o tom would it be better to have the ssds at the...

o tom would it be better to have the ssds at the back of the mobo i dunno where to place them i was thinking by the 240 rad how you see in the pic but it wont fit due to the cables all being on the...
Forum: Project Logs 26-02-13, 02:04 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
yeah maybe it dont but like i kinda like it and...

yeah maybe it dont but like i kinda like it and from the coolant heat from the cpu and mobo that heat going in the gpus but with the rad it cools it down just a lil bit maybe wont do nuffin but its...
Forum: Project Logs 26-02-13, 02:01 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
well the 140 is for the brake from the mobo to...

well the 140 is for the brake from the mobo to the gpus and the 120 jjust kinda more for looks and to cool the coolant from the 240 more since there no hdd cage and i only had the 120 and 240 layin...
Forum: Project Logs 26-02-13, 01:50 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
Talking how i am running the loop set up xD

how i am running the loop set up xD
Forum: Project Logs 26-02-13, 01:38 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
cables on the mobo you see i am changing and if...

cables on the mobo you see i am changing and if you mean the cables i done for the military switch i tryed molexes jsut to cramd and just to tight fit so i had to do it with the bullet connecters...
Forum: Project Logs 26-02-13, 01:31 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
oooo i see what you mean yeah i was thinking of...

oooo i see what you mean yeah i was thinking of taking the bolts out the water blocks but to be honest tom i have never like put a mobo water block on can you acctley do that ? like take all the...
Forum: Project Logs 26-02-13, 01:28 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
what bolts all the bolts are out vinyld up and...

what bolts all the bolts are out vinyld up and bolts back in bud
Forum: Project Logs 26-02-13, 01:25 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
more work :) yayyyyyyy just need more hose i have...

more work :) yayyyyyyy just need more hose i have used 2 metres of hose not wasted a single peace xD
Forum: Project Logs 25-02-13, 04:15 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
Talking Hey family :) soooo sorry there been no updates...

Hey family :) soooo sorry there been no updates been working on this since jan when i have had time i hardley had any time due to court case my miss's and just genreal life its getting there and...
Forum: Project Logs 24-01-13, 10:02 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
Talking no im not flaming at people justr saying and i...

no im not flaming at people justr saying and i know anbd im thankfull for the advice goes along way and im not grouchy :p hehehe :lol:
Forum: Project Logs 23-01-13, 12:12 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
you see the pics where the writing is you see it...

you see the pics where the writing is you see it sticking up but to be honest its a learning curv for me and i will stick to wha i am doin and if it it goes wrong it goes wrong if it don't it don't...
Forum: Project Logs 20-01-13, 02:04 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
not being funny but i think your trying to be...

not being funny but i think your trying to be mean there what you say and round things that big are easy to do as you just cut out the letters when you have wrapped it but when you trying to do a...
Forum: Project Logs 20-01-13, 01:22 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
yeah its the learning curve :D

yeah its the learning curve :D
Forum: Project Logs 20-01-13, 01:18 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
yeah i found that out and i have re done a few of...

yeah i found that out and i have re done a few of the things a few times but its okay because like make a mistake you learn from it thats all im doing making mistakes and learning from them best way...
Forum: Project Logs 20-01-13, 01:11 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
yeah i am trying this is my first time so for my...

yeah i am trying this is my first time so for my first temp of doing this i think i aint doing a bad job just need to touch it up with a sharper blade if that makes any sense like ?
Forum: Project Logs 20-01-13, 01:09 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
tbh this vinyl stuff can be heated and stretch as...

tbh this vinyl stuff can be heated and stretch as the di noc does as this vinyl is for full car wrap and motorbiker wrap works the same as di noc :)
Forum: Project Logs 20-01-13, 01:01 AM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
guys chill out please the res has 2 x g1/4 blanks...

guys chill out please the res has 2 x g1/4 blanks on the right and left corners hence why the res is like that on thhem two corners i cant do nothing intil i get...
Forum: Project Logs 19-01-13, 11:10 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
oooo i seee the bay res is like that coz it not...

oooo i seee the bay res is like that coz it not bolted on yet im waiting for a dark tint vinyl to put on the awcrylic so then i can sort out the 2 g1/4 that on the top left and right corner wich will...
Forum: Project Logs 19-01-13, 01:03 PM
Replies: 653
Views: 94,294
Posted By GROUCHY
o thanks i see i dunno swiftech and nzxt and...

o thanks i see i dunno swiftech and nzxt and corsair making them tis like oakyy so whats wha and whos making what lol
Forum: Project Logs 19-01-13, 01:00 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
most of it is aight bud but the pics look like...

most of it is aight bud but the pics look like its a mess when to see it from a eye its fine i re done pics and postted them but im still learning with the vinyl the tricks and stuff i make mistakes...
Forum: Project Logs 19-01-13, 12:58 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
Thumbs up might re do the led wiring and the sunbeam like...

might re do the led wiring and the sunbeam like cut the cables to a decent length for cable tidiness in the 5.25 bay yeah u wont see it coz it be in a encloser thing but it just annoy me lol knowing...
Forum: Project Logs 19-01-13, 12:56 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
thanks bud :)

thanks bud :)
Forum: Project Logs 19-01-13, 12:25 PM
Replies: 90
Views: 11,018
Posted By GROUCHY
Talking Hey guys time for a update not much but ...

i have been really busy latley so i thought i do some of the wiring like the 4 military switches get them in 1 power phase so i wont use like 4 molexs from the psu be messy and i loooked and looooked...
Forum: Project Logs 19-01-13, 12:18 PM
Replies: 653
Views: 94,294
Posted By GROUCHY
h220 jeez they already got like 2 new h series a...

h220 jeez they already got like 2 new h series a 140mm rad / fan one and a double 280 radd hydro seaires i never knew about the h220 the 280 is for 2 140 mm fans could be good for tom to do a review...
Showing results 1 to 25 of 97







 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:09 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.