Go Back   OC3D Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.17 seconds.
Search: Posts Made By: Bartacus








Forum: Off Topic Chat 07-06-21, 02:12 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
Yeah if that's a DDC top, good luck with that,...

Yeah if that's a DDC top, good luck with that, LOL! Sure does look nice though. You don't see a lot of really cool or unique stand-alone pump tops anymore.
Forum: Off Topic Chat 06-06-21, 03:01 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
Nope, I just have a Pokemon-type fetish for AM4...

Nope, I just have a Pokemon-type fetish for AM4 blocks I think, gotta try em all! Well except EK, they're overpriced garbage, but everything else, LOL!
Forum: Off Topic Chat 05-06-21, 08:41 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
6 weeks ago, I ordered a CPU block from TechN in...

6 weeks ago, I ordered a CPU block from TechN in Germany. They got the block into DHL Express hands in 3 days, the actual shipment to Canada took the rest of that 6 weeks, LOL! Oh well, it got...
Forum: OC3D News 28-05-21, 11:43 PM
Replies: 14
Views: 323
Posted By Bartacus
Just watched the trailer, the CD-R gun made me...

Just watched the trailer, the CD-R gun made me laugh a little, and wonder how many millennials won't get it. Graphics do look pretty, but graphics are never the problem with this series. It seems...
Forum: OC3D News 28-05-21, 12:59 AM
Replies: 14
Views: 323
Posted By Bartacus
You honestly have not missed much, LOL! I've...

You honestly have not missed much, LOL! I've played em all, but I wasn't going to touch 6, since 5 was so cringe. And yet I ended up with a free code thanks to a CPU purchase, go figure.
Forum: OC3D News 18-05-21, 04:26 AM
Replies: 2
Views: 188
Posted By Bartacus
My 6900Xt happily hangs around 2700mhz daily...

My 6900Xt happily hangs around 2700mhz daily driving. Took a bit of work to get there, but if you can cool the thing properly it's a beast.
Forum: Off Topic Chat 15-05-21, 06:32 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
Given yourself the best possible excuse to enjoy...

Given yourself the best possible excuse to enjoy the outdoors in one of most beautiful countries on this planet? :D
Forum: Games 14-05-21, 10:28 PM
Replies: 1,241
Views: 271,581
Posted By Bartacus
Lucky *bleep*. :D But yeah, I never gave HDR a...

Lucky *bleep*. :D But yeah, I never gave HDR a second thought until I accidentally bought an HDR screen for my home theatre PC. Now I won't ever buy a non-HDR monitor again.
Forum: Project Logs 06-05-21, 11:56 PM
Replies: 22
Views: 961
Posted By Bartacus
Nice pics, but you can't see the loop at all.

Nice pics, but you can't see the loop at all.
Forum: OC3D News 06-05-21, 11:42 PM
Replies: 2
Views: 170
Posted By Bartacus
I'll take two please, LOL! :D

I'll take two please, LOL! :D
Forum: Project Logs 02-05-21, 06:00 PM
Replies: 11
Views: 627
Posted By Bartacus
In a word, brilliant!!!!

In a word, brilliant!!!!
Forum: Off Topic Chat 30-04-21, 11:53 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
For sure, you need to play way past the intro /...

For sure, you need to play way past the intro / training sequence. You'll be wowed later for sure. :D
Forum: OC3D News 28-04-21, 08:54 PM
Replies: 9
Views: 279
Posted By Bartacus
In Canada, we can already get these from Daz, he...

In Canada, we can already get these from Daz, he commissioned a pile of em under his 'Darkside' brand. Last batch I bought 10 of em, 1850 RPM, PWM, black blades, for $18.50CDN each. As far as 'bang...
Forum: OC3D News 27-04-21, 09:37 PM
Replies: 4,770
Sticky: Quick News
Views: 684,721
Posted By Bartacus
That driver is also wreaking havoc with...

That driver is also wreaking havoc with overclocks, LOL! :D
Forum: Off Topic Chat 27-04-21, 09:36 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
HZD was the first game in a long time that...

HZD was the first game in a long time that dropped my jaw on multiple occasions. Then I played it in HDR and it blew my mind even more. It's one of the best looking games of the past 20 years.
Forum: Off Topic Chat 26-04-21, 07:17 PM
Replies: 11,555
Views: 1,333,159
Posted By Bartacus
Damn, Warchild has my dream monitor, I refuse to...

Damn, Warchild has my dream monitor, I refuse to pony up the $$$ though, LOL!
Forum: OC3D News 22-04-21, 10:34 PM
Replies: 7
Views: 210
Posted By Bartacus
It's shockingly stable too, and the core clocks...

It's shockingly stable too, and the core clocks don't drop off under water. But on air in stock form, the FPS and clocks were way down, and even though you *could* still jack up the power limit,...
Forum: OC3D News 22-04-21, 09:34 PM
Replies: 7
Views: 210
Posted By Bartacus
I can state this, from experience: there is a BIG...

I can state this, from experience: there is a BIG difference in performance with my 6900XT stock versus OCed (bumping power limit from 272W to 375W). With my OC, I'm playing Borderlands 3 right now...
Forum: Serious Discussion 19-04-21, 11:16 PM
Replies: 33
Views: 2,401
Posted By Bartacus
In today's news, Excalabur50 gets the best night...

In today's news, Excalabur50 gets the best night of sleep he's had in months, LOL! Congrats bud, excellent news!
Forum: OC3D News 16-04-21, 01:33 AM
Replies: 5
Views: 194
Posted By Bartacus
I have the OG silvers too, and I find these don't...

I have the OG silvers too, and I find these don't look *that* much different. Any design elements on the sides of RAM tend to get lost in most builds anyway. That weird hex element might not be all...
Forum: OC3D News 07-04-21, 04:46 PM
Replies: 2
Views: 219
Posted By Bartacus
So they released a card with a different color...

So they released a card with a different color air cooler that still sucks and holds the cards performance back. Sounds legit, will not be missed. :D
Forum: OC3D News 05-04-21, 02:21 PM
Replies: 5
Views: 397
Posted By Bartacus
I have seen "my" version of that holy grail, but...

I have seen "my" version of that holy grail, but it's like $3500CDN here, LOL! I own like 7 monitors, and the Asus ROG Swift PG35VQ 35" is "on paper" my perfect display. [email protected] with HDR10...
Forum: OC3D News 02-04-21, 01:03 AM
Replies: 4,770
Sticky: Quick News
Views: 684,721
Posted By Bartacus
At these clocks, it's running cool as a cucumber,...

At these clocks, it's running cool as a cucumber, but that's more down to the Barrow GPU block than the ghetto modding. :D But I think that actually dropped the core by a small margin, maybe 2-3C....
Forum: OC3D News 01-04-21, 10:42 PM
Replies: 4,770
Sticky: Quick News
Views: 684,721
Posted By Bartacus
I re-pasted my old reliable Radeon VII with...

I re-pasted my old reliable Radeon VII with Kingpin KPX, and used some extra thermal pads on the back plate too. Then I did something super silly with 3mm of Fujipoly and a 20mm heatsink, ghetto...
Forum: OC3D News 31-03-21, 08:15 PM
Replies: 3
Views: 259
Posted By Bartacus
Cool! Always nice to see a great older game get...

Cool! Always nice to see a great older game get some new polish.
Showing results 1 to 25 of 500







 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:24 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.