Go Back   OC3D Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: AlienALX








Forum: Off Topic Chat Yesterday, 09:47 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
DAB, internet radio and Bluetooth module. This...

DAB, internet radio and Bluetooth module. This will hook into my cinema rig, making it "smart" as it were.

https://i.imgur.com/MoNENln.jpg

What will be my centre channel speaker.
...
Forum: OC3D News Yesterday, 01:42 AM
Replies: 2
Views: 130
Posted By AlienALX
https://www.amazon.co.uk/Palit-RTX2070-Dual-Graphi...

https://www.amazon.co.uk/Palit-RTX2070-Dual-Graphics-Card/dp/B081DGCP5P/ref=mp_s_a_1_1?keywords=rtx+2070&qid=1579916445&sprefix=rtx+207&sr=8-1

I'd much rather have that. Reasonably decent cooler...
Forum: Project Logs Yesterday, 01:29 AM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
If it's like a regular RAID controller you should...

If it's like a regular RAID controller you should be able to run other drives out of the array but you're literally blind and one slip means two days of install lost.

Cba. Each will hold two AAA...
Forum: OC3D News 24-01-20, 02:33 AM
Replies: 14
Views: 370
Posted By AlienALX
Yeah come on man don't talk poo. That stock...

Yeah come on man don't talk poo.

That stock cooler is more than good enough for most rigs.
Forum: OC3D News 23-01-20, 07:37 PM
Replies: 14
Views: 398
Posted By AlienALX
This is absolutely hilarious. Just read a...

This is absolutely hilarious.

Just read a review of the i9-10900X. 10 core, 20 thread.

It benches practically identical to my 1920x both stock and overclocked. Yes it has an advantage at single...
Forum: Project Logs 23-01-20, 03:23 PM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
I almost feel bad about posting today. About my...

I almost feel bad about posting today. About my stupid crap and rig.

I spent last night very emotional. I've been a bit emotional lately any way due to a med change, but hearing about Tom's sister...
Forum: OC3D News 23-01-20, 01:47 PM
Replies: 12
Views: 314
Posted By AlienALX
To be fair AMD (well, ATI) were in the opposite...

To be fair AMD (well, ATI) were in the opposite position with the 5000 series and really wore out the high temp and power argument.

Thing is they were right, and it was a big deal.

Thing is...
Forum: [OC3D] Benchmark Team 23-01-20, 01:11 PM
Replies: 80
Views: 9,181
Posted By AlienALX
I got 5500 last night totally bone stock.

I got 5500 last night totally bone stock.
Forum: Serious Discussion 22-01-20, 08:44 PM
Replies: 33
Views: 951
Posted By AlienALX
Always here for you. Always. Through rants, bans...

Always here for you. Always. Through rants, bans and the odd tear.

God bless Michaela. Fly free, angel. X
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 07:57 PM
Replies: 1,051
Views: 42,842
Posted By AlienALX
Please keep going. Please. I know how you...

Please keep going. Please.

I know how you must feel right now. It's indescribable.

However you now must live on for your mum dad and sister.

They'll always be there for you 24 hours a day to...
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 07:38 PM
Replies: 1,051
Views: 42,842
Posted By AlienALX
If I can type this through my tears. I don't...

If I can type this through my tears.

I don't know what to say.

This may be worth about the same as a bag of dog s**t but I'm here if you need me. Like come and stay and throw stones at the...
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 07:18 PM
Replies: 1,051
Views: 42,842
Posted By AlienALX
RIP tiny sister Logan? Oh god please no :(

RIP tiny sister Logan?

Oh god please no :(
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 06:56 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
My CPU block lights from one side and it's dope...

My CPU block lights from one side and it's dope dude.

All it needs is something across the bottom.

Plastidip is crap. Vinyls a good idea though.
Forum: OC3D Reviews & Videos 22-01-20, 06:54 PM
Replies: 11
Views: 294
Posted By AlienALX
It beats the ti easily. However it's a shady...

It beats the ti easily.

However it's a shady ass launch and you may have to flash the BIOS.

Is that worth saving £50 over a 2060 and risking having to RMA?

You decide.

Lisa Su needs to...
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 05:11 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
Going back to this. I'm so ordering some 1mm Matt...

Going back to this. I'm so ordering some 1mm Matt black acrylic and modding mine. So sick of looking at nasty caps and power circuitry.
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 05:09 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
Hah so you have multiple rigs. Shall I hand...

Hah so you have multiple rigs.

Shall I hand you the shovel?

:D

Haha sorry mate. I'm in a terribly jovial mood. I blame absolutely no sleep :D
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 05:06 PM
Replies: 1,051
Views: 42,842
Posted By AlienALX
He's damaged. His life has been absolutely...

He's damaged. His life has been absolutely terrible, so you can't really get mad that he's like that. It would have all been made worse by the fact he's on the spectrum.

He says and does shocking...
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 03:25 PM
Replies: 1,051
Views: 42,842
Posted By AlienALX
So as you guys discovered Eminem is a guilty...

So as you guys discovered Eminem is a guilty pleasure of mine.

I downloaded his new album and had it on my cans yesterday.

One song leapt out at me. It's really dark and depressing and has a...
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 02:00 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
LMFAO you must be able to read my mind. Gay...

LMFAO you must be able to read my mind.

Gay bar wasn't it? The song

God that made me laugh.
Forum: Off Topic Chat 22-01-20, 01:55 PM
Replies: 10,565
Views: 1,082,373
Posted By AlienALX
Says the bloke with an X399 Taichi lol :D Go...

Says the bloke with an X399 Taichi lol :D

Go DICE. That's gonna be a good drag PC (drag race, not queen)

Nice to see pieces dropping below stupid on the new Ryzen also.
Forum: Project Logs 22-01-20, 01:44 PM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
Yeah at that price I'd have probably got the Lian...

Yeah at that price I'd have probably got the Lian Li tbh.

I checked my orders and yeah, it was £37. That's why I got it because it was cheap.

The cm one is like an old SCSI cable. Bendable and...
Forum: Project Logs 22-01-20, 01:23 PM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
Crikey. I paid £35? £37? Delivered. Ribbon...

Crikey. I paid £35? £37? Delivered.

Ribbon is so nice compared to the cm one.

Can't wait to play with NVME raid lol.

Very tired today but very happy. My care worker just came and it booted...
Forum: Project Logs 22-01-20, 12:08 PM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
The phanteks was really cheap here. I guess OCUK...

The phanteks was really cheap here. I guess OCUK had loads.

I gotta say I'm really appreciating the boost of new hardware. The board boots instantly. I benched CB R15 last night (because it's...
Forum: Project Logs 22-01-20, 11:35 AM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
It's pcie 3 dude. Ryzen gen 1. It's probably...

It's pcie 3 dude. Ryzen gen 1.

It's probably a power draw issue or I damaged it.

Doesn't matter. I had the phanteks here (just need the bracket, it's currently propped up on a evga powerlink)...
Forum: Project Logs 22-01-20, 12:05 AM
Replies: 331
Views: 14,156
Posted By AlienALX
Jesus, what a test. I left the loop running...

Jesus, what a test.

I left the loop running for three hours, no leaks. I didn't expect it to given it was fine for 13 months.

Finally plucked up the courage to boot it. Only it wouldn't boot. I...
Showing results 1 to 25 of 500







 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:50 AM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.