Go Back   OC3D Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 419
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: CreatiXx








Forum: OC3D Reviews & Videos 14-05-18, 10:29 AM
Replies: 11
Views: 2,329
Posted By CreatiXx
What about stock?

Now, i really agree with the mindset of the review. There is not much left to be said. But i do wonder, overclocking is not everything with a motherboard imo. Even a lot of people that buy these kind...
Forum: OC3D News 27-04-18, 04:53 PM
Replies: 5
Views: 818
Posted By CreatiXx
I dont get what is wrong with the boxes in CSGO,...

I dont get what is wrong with the boxes in CSGO, because they are just skins. There is no option to buy any better guns of whatsoever :/
Forum: OC3D News 18-02-18, 07:03 PM
Replies: 14
Views: 1,816
Posted By CreatiXx
Pretty weird knowing that Nvidia stopped...

Pretty weird knowing that Nvidia stopped producing Pascal GPU's.
Forum: OC3D News 21-12-17, 11:58 AM
Replies: 7
Views: 962
Posted By CreatiXx
I wonder about the pricing of these drives

I wonder about the pricing of these drives
Forum: OC3D News 28-11-17, 10:42 PM
Replies: 39
Views: 2,575
Posted By CreatiXx
We all hate cheaters once we face them. His...

We all hate cheaters once we face them.

His account has been banned several times, he makes youtube videos, he has made a new account every single time.

He is fully aware of what he is doing...
Forum: OC3D News 03-06-17, 05:19 AM
Replies: 10
Views: 1,879
Posted By CreatiXx
I dont really get these comments, i mean There...

I dont really get these comments, i mean There are a lot of gaming chairs dedicated tot ESL teams, corsair is coming with their own chairs so i do get why Nvidia would come with a design. Evert One...
Forum: OC3D News 06-12-16, 07:07 PM
Replies: 20
Views: 2,105
Posted By CreatiXx
Maybe RAID 0 with m.2's?

Maybe RAID 0 with m.2's?
Forum: OC3D News 26-07-16, 09:38 PM
Replies: 13
Views: 1,616
Posted By CreatiXx
i find the idea pretty cool, sounds original

i find the idea pretty cool, sounds original
Forum: OC3D News 26-07-16, 09:35 PM
Replies: 4
Views: 935
Posted By CreatiXx
Havent they already? 1TB ssd might be expensive,...

Havent they already? 1TB ssd might be expensive, fair enough but 120GB- 500GB depending what brand are getting pretty cheap though imo
Forum: Cases & Power 27-06-16, 07:44 PM
Replies: 23
Views: 3,168
Posted By CreatiXx
Fractals yup! Not much brands that come near that...

Fractals yup! Not much brands that come near that level of cables :D
Forum: OC3D News 23-06-16, 08:32 PM
Replies: 11
Views: 2,692
Posted By CreatiXx
But at the end of the day you do pay for it...

But at the end of the day you do pay for it though..
Forum: OC3D News 23-06-16, 05:42 PM
Replies: 7
Views: 1,468
Posted By CreatiXx
Why not just buy straight from EK themself?

Why not just buy straight from EK themself?
Forum: OC3D News 21-06-16, 03:47 PM
Replies: 14
Views: 1,787
Posted By CreatiXx
ouuh alright, didnt know that ^^ about the 'max...

ouuh alright, didnt know that ^^ about the 'max the 6-pin and the PCIe bus can give the GPU'
Forum: OC3D News 21-06-16, 03:35 PM
Replies: 14
Views: 1,787
Posted By CreatiXx
Maybe so the TDP would be lower and better for...

Maybe so the TDP would be lower and better for advertise?
Forum: Screens and Displays 20-06-16, 09:20 PM
Replies: 10
Views: 6,402
Posted By CreatiXx
just ask them to?

just ask them to?
Forum: OC3D News 20-06-16, 05:19 PM
Replies: 6
Views: 1,331
Posted By CreatiXx
If that would be black, that would be SO nice!

If that would be black, that would be SO nice!
Forum: OC3D News 19-06-16, 10:36 AM
Replies: 16
Views: 3,007
Posted By CreatiXx
it looks a lot like a card MSI has

it looks a lot like a card MSI has
Forum: OC3D News 18-06-16, 04:29 PM
Replies: 23
Views: 2,717
Posted By CreatiXx
nah, gonna keep mine and settle for some time n,n

nah, gonna keep mine and settle for some time n,n
Forum: Project Logs 18-06-16, 04:26 PM
Replies: 43
Views: 11,646
Posted By CreatiXx
Yeah i mean the helmet! I thought so that you...

Yeah i mean the helmet! I thought so that you strived for something and i do acknowledge your hard work in this!

Its done with lots of detail and great finish. But if i look at the case in its...
Forum: Asus UK Customer Care Forums 18-06-16, 04:19 PM
Replies: 55
Views: 10,189
Posted By CreatiXx
Easy, chances are that Scan made a mistake while...

Easy, chances are that Scan made a mistake while testing it and now want to say you or her did it, not sure who we are talking about :D every one saying that they wont do it, ofc they would, lots of...
Forum: OC3D News 14-06-16, 03:39 PM
Replies: 32
Views: 3,663
Posted By CreatiXx
Guys i think there is some misunderstanding atm...

Guys i think there is some misunderstanding atm between eachother.

As far as i've read it, i think Anusha means that the RX480 is a great card for a great price for people with a lower budget but...
Forum: OC3D News 14-06-16, 03:18 PM
Replies: 6
Views: 1,887
Posted By CreatiXx
If that card REALLY is that cheap as they said...

If that card REALLY is that cheap as they said and REALLY has that amount of horsepowers than idd it will be interesting times ahead of us. really looking forward to this and for the non reference...
Forum: OC3D News 13-06-16, 02:43 PM
Replies: 21
Views: 1,978
Posted By CreatiXx
i actually like this advertising. Takes some guts...

i actually like this advertising. Takes some guts imo.
Forum: Project Logs 12-06-16, 07:25 PM
Replies: 43
Views: 11,646
Posted By CreatiXx
i just hate that front cap imo. That aside i love...

i just hate that front cap imo. That aside i love the build but that just bothers me :D

Nice colours and finish of the case mate. The red and blue work quite well on the inside ;)
Forum: OC3D News 01-06-16, 09:20 PM
Replies: 5
Views: 1,446
Posted By CreatiXx
Dat Master case 5T looks so cool! Yup i'm hyped...

Dat Master case 5T looks so cool! Yup i'm hyped for it :D
Showing results 1 to 25 of 419







 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:35 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.