Go Back   OC3D Forums > Search Forums
Showing results 1 to 25 of 240
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Giggyolly








Forum: OC3D News 17-11-20, 09:29 AM
Replies: 1
Views: 205
Posted By Giggyolly
This better not be a 6gb card lmao

This better not be a 6gb card lmao
Forum: OC3D News 29-10-20, 11:21 AM
Replies: 14
Views: 567
Posted By Giggyolly
Jesus, almost every sentence in this article...

Jesus, almost every sentence in this article contained DLSS.
Forum: OC3D News 22-10-20, 02:26 PM
Replies: 9
Views: 422
Posted By Giggyolly
I'd probably consider buying a 3080 if it had...

I'd probably consider buying a 3080 if it had more memory.

But I think AMD is going to get my money this gen, if it does bring 16GB/12GB cards.
Forum: OC3D News 21-10-20, 11:58 AM
Replies: 32
Views: 966
Posted By Giggyolly
DLSS is still a "meh" to me. It'll feature...

DLSS is still a "meh" to me.

It'll feature in about 20 games next year, and you may want to play a few of them. But it's never going to a an industry standard, at least not this gen.
Forum: OC3D News 21-10-20, 11:53 AM
Replies: 32
Views: 966
Posted By Giggyolly
Oh man I'm so up for some new GPUs. I doubt...

Oh man I'm so up for some new GPUs.

I doubt I'll get a flagship card this gen, as they look like they'll approach the £1K mark.

As long as the cut-down cards have the same memory capacity &...
Forum: OC3D News 13-10-20, 02:22 PM
Replies: 6
Views: 364
Posted By Giggyolly
I guess I'll never play H5 then lmao.

I guess I'll never play H5 then lmao.
Forum: OC3D News 06-10-20, 11:21 AM
Replies: 5
Views: 296
Posted By Giggyolly
Same power solution the GV100.

Same power solution the GV100.
Forum: OC3D News 21-09-20, 03:13 PM
Replies: 17
Views: 711
Posted By Giggyolly
Jesus Christ..

Jesus Christ..
Forum: OC3D News 08-09-20, 03:27 PM
Replies: 5
Views: 361
Posted By Giggyolly
Meh, not sure I see the point, just go with 12

Meh, not sure I see the point, just go with 12
Forum: OC3D News 07-09-20, 12:09 PM
Replies: 23
Views: 2,100
Posted By Giggyolly
3x DP & 3x HDMI? jesus

3x DP & 3x HDMI? jesus
Forum: OC3D News 01-09-20, 09:19 PM
Replies: 7
Views: 463
Posted By Giggyolly
The 3070 & 3080 pricing isn't too bad. It'd have...

The 3070 & 3080 pricing isn't too bad. It'd have to be £450 & £600 for me to fully approved.

Now, let's see what the red team do, and then I'll be buying myself a treat for Christmas!
Forum: OC3D News 31-08-20, 08:42 AM
Replies: 5
Views: 459
Posted By Giggyolly
Good, the Strix cards were looking dated

Good, the Strix cards were looking dated
Forum: OC3D News 20-07-20, 05:10 PM
Replies: 10
Views: 1,047
Posted By Giggyolly
People desperately trying to sell their 2080ti...

People desperately trying to sell their 2080ti fro £1K intensifies*

It's going to be my Vega 64's 3rd birthday soon, I'm very tempted to go all out for this next upgrade cycle.
Forum: OC3D News 29-06-20, 02:28 PM
Replies: 5
Views: 569
Posted By Giggyolly
Hopefully that means it's in production now, and...

Hopefully that means it's in production now, and will ship with plenty of supply later int he year!
Forum: OC3D News 24-06-20, 01:18 PM
Replies: 8
Views: 552
Posted By Giggyolly
They literally have a licence to print money,...

They literally have a licence to print money, they just need to make the bloody games
Forum: OC3D News 15-06-20, 10:17 PM
Replies: 2
Views: 407
Posted By Giggyolly
Damn, now that's an interesting GPU! ...

Damn, now that's an interesting GPU!

Essentially a hbm2 5700xt, but with only half the clock speed. They've really gone to some lengths to make a very efficient mobile GPU here.
Forum: OC3D News 12-06-20, 01:41 PM
Replies: 32
Views: 1,239
Posted By Giggyolly
Once again, they've gone for a plastic box with...

Once again, they've gone for a plastic box with limited cooling..
Forum: OC3D News 06-06-20, 03:29 PM
Replies: 42
Views: 1,746
Posted By Giggyolly
That seems way too specific and unlike anything...

That seems way too specific and unlike anything we've seen to be a fake...

Although there's no gold contact pads, so it's not functional.. but who knows
Forum: OC3D News 01-06-20, 06:20 PM
Replies: 9
Views: 538
Posted By Giggyolly
-They're going for a 7/7 launch. -3900xt &...

-They're going for a 7/7 launch.

-3900xt & 3800xt will have 4.7 boost.

-3600xt will only have 4.5 boost

-they're coming in at the same RRP as the "X" models launched at last year.
Forum: OC3D News 18-05-20, 12:08 PM
Replies: 5
Views: 500
Posted By Giggyolly
I'm super interested to see how performance of...

I'm super interested to see how performance of Renoir scales with the additional power headroom of being on desktop!
Forum: OC3D News 14-05-20, 03:22 PM
Replies: 4
Views: 401
Posted By Giggyolly
7nm hmmm... Very curious where that's being...

7nm hmmm... Very curious where that's being produced
Forum: OC3D News 24-04-20, 09:14 PM
Replies: 10
Views: 702
Posted By Giggyolly
I see you're a sensible human being that agrees a...

I see you're a sensible human being that agrees a 2080 is not a reasonable upgrade from a 1080.
Forum: OC3D News 24-04-20, 03:12 PM
Replies: 10
Views: 637
Posted By Giggyolly
Intel's processor line-up is going to get soooo...

Intel's processor line-up is going to get soooo damn confusing.

Hopefully they can squeeze 6 & 8 cores into Tiger-Lake, otherwise what would be the point?
Forum: OC3D News 02-04-20, 11:25 AM
Replies: 9
Views: 605
Posted By Giggyolly
Unfortunately for AMD (& Consumers), the laptop...

Unfortunately for AMD (& Consumers), the laptop industry is entirely OEM based. And pretty much all OEMs still have Intel's claws in them.
So it will take some time of Intel's CPUs being laughably...
Forum: OC3D News 18-03-20, 07:50 PM
Replies: 22
Views: 1,061
Posted By Giggyolly
2.2ghz in the GPU? Damn!

2.2ghz in the GPU? Damn!
Showing results 1 to 25 of 240







 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:06 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.