E enVias Active member Apr 2, 2005 #2 name='Waffles' said: can we make the orange in sysxtreme brighter???? Click to expand... Yeah! It should be more like the orange in my MSN display pic
name='Waffles' said: can we make the orange in sysxtreme brighter???? Click to expand... Yeah! It should be more like the orange in my MSN display pic
W Waffles_old Banned Apr 2, 2005 #3 name='Austin' said: Yeah! It should be more like the orange in my MSN display pic Click to expand... exactly!
name='Austin' said: Yeah! It should be more like the orange in my MSN display pic Click to expand... exactly!
N NickS New member Apr 2, 2005 #4 Hey waffle, gotta question for ye. Do you have waffles for breakfast every day?
E enVias Active member Apr 2, 2005 #5 name='NickS_' said: Hey waffle, gotta question for ye. Do you have waffles for breakfast every day? Click to expand... Waffles already got eaten by spooked, no more breakfast waffles for Waffles
name='NickS_' said: Hey waffle, gotta question for ye. Do you have waffles for breakfast every day? Click to expand... Waffles already got eaten by spooked, no more breakfast waffles for Waffles